Wycieczki z aparatem

3885176246_2c7e9622e4_mTego lata w Pradze miałam doskonałą okazję do przetestowania edukacji zdobytej na wykładach o tematyce fotografia reklamowa.

Barwne światło, mocne reflektory, dym i monitory na scenie tworzą niepowtarzalne tło dla sprzedaży wszelakiego typu akcesorii. Dzięki pomocy menadżera zespołu reklama produktów wyszła świetnie i bardzo specjalistycznie.

Nie dość że samo miasto wygląda malowniczo i jest masa możliwości do by zrobić oryginalne fotografie reklamowe to jeszcze odbywał się tam koncert kalifornijskiego zespołu Faith No More. Support stanowił zespół Hole , a ponadto mniej znany Black River.

Miałam zatem okazję pojechać nie tylko ażeby posłuchać wyśmienitej muzyki niemniej jednak także mogłam po testować swój nowy sprzęt fotograficzny. W tym roku zamiast wydać na ekskluzywne wakacje postanowiłam zainwestować w własne studio i kupiłam NIKONA D90 oraz do niego obiektyw Nikkor 24-70/1.8F FD , a dodatkowo Nikkor 70-200mm VR I.

Przeczytałam też w ostatnim czasie cztery książki z dziedziny fotografii reklamowej i zamierzałam pod tym kontem przetestować nowy sprzęt. Na koncercie zdjęcia reklamowe nie są najprostszą sprawą niemniej jednak specyficzna atmosfera miejsca dodaje całkowicie innej perspektywy. Do tego reklama produktów takich jak płyty czy inne gadżety zespołów powinna nawiązywać w chwili obecnej do najgłośniejszych wydarzeń czyli właśnie koncertów.